tisdag, juli 02, 2013

Landskapet i Toscana

Här är några av mina favoritbilder från det toskanska landskapet som jag inte kommit mig för att lägga ut på bloggen tidigare. 

De senaste dagarna bildbomb har att göra med att jag på torsdag åker tillbaka till Finland för att anlända på fredag i Österbotten. Mitt år lider mot sitt slut och för att beskriva hur det känns sitter jag än längre stund och funderar. Jag funderar främst på hur kraftig ord man har tillåtelse att använda för känslor som trots allt är övergående och inte utgör hela sanningen. Övergångsperioder är kanske inte det jag tycker bäst om. Det skall nog bli skönt att komma äntligen fram och ha övergången avklarad.




Val d'Orcia:









Nära stranden:














Ett fält med solrosor som håller på att slå ut:







2 kommentarer:

  1. Välkommen hem Ida! Tack för dina fina inlägg i bloggen!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem Ida! Tack för alla fina blogg

    SvaraRadera